سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داروهای گیاهی برای لاغری

لاغری یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌های این روزهای بانوان کشورمان است؛همان طور که می دانید کشور ایران و جزو کشورهایی است که بخش قابل توجهی از مردم آن چاق هستد. این امر در بین آقایان از اهمیت زیادی برخوردار نمی‌باشد ولی در بین بانوان کشورمان حساسیت های زیادی در این زمینه وجود دارد دلیل از آنها به دنبال لاغری و داروهایی برای این کار هستند. به طور کلی می توانیم بگوییم هیچ گونه مدرک علمی که گواهی دهد دمنوش های گیاهی یا داروهای گیاهی موجب کاهش وزن می شوند وجود ندارد اما شرکتهای زیاد مدعی هستند که این داروها به شکل موثری بر لاغری تاثیر می گذارند  .

می توانیم بگوییم داروهای گیاهی از طریق افزایش میزان ادرار و دفع سریع سموم بدن، بالا نگه داشتن میزان فعالیت سیستم عصبی و افزایش میزان سروتونین در مغز سبب کاهش وزن می شوند. اغلب داروهای گیاهی که برای لاغری شکم مورد استفاده قرار می‌گیرند و حاوی کافئین هستند که این مواد سبب فعال نگه داشتن سیستم عصبی مغز می شود.

 

 

داروهای گیاهی برای لاغری شکم و پهلو

 تعدادی از پرفروش ترین داروهای گیاهی که مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

داروی گیاهی لاغری کیتوسان

داروی گیاهی لاغری گلوکومانان

داروی گیاهی لاغری کرومیوم پیکولینات

داروی گیاهی لاغری عصاره چای سبز

لاغری اسید لینولئیک مزدوج

عرق گیاهی برای لاغری شکم و پهلو

تعدادی از دمنوش های لاغری که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

دمنوش لاغری چای سبز

دمنوش لاغری قهوه ی سبز

دمنوش لاغری چای ماچا

روش لاغری زنجبیل

دمنوش لاغری نعناع

 

از اونجایی که خیلی از این داروها و دمنوش ها تقلبی هستن، من شنیده بودم اصل داروی گیاهی گلوکومانان رو میتونم توی ارمنستان پیدا کنم به همین خاطر با تور لحظه آخری ارمنستان راهی این کشور شدم تا بتونم اصل این دارو رو پیدا کنم. گلوکومانان رو خریدم ولی نتیجه قابل توجهی ازش نگرفتم.