سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند روش سنتی برای درمان کرونا

 

همه گیری ویروس کرونا سبب شده تا مردم سراسر جهان با مشکلات مختلف و چالش های گوناگونی مواجه شوند. بسیاری از کشورها تلاش کردند تا اقدام به تولید واکسن کرونا کنند، با این حال هنوز آن طور که باید واکسن کاملی برای این بیماری پیدا نشده و همین موضوع باعث شده تا شاهد پخش و همه گیری بیشتر این ویروس باشیم. با این حال در طب سنتی روش های مختلفی برای درمان بیماری های عفونی وجود دارد که ممکن است برای درمان بیماری کرونا نیز مفید باشد. در این مطلب قصد داریم تا چند روش سنتی برای درمان کرونا را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

زنجبیل

یکی از روش های سنتی برای درمان بیماری های عفونی مصرف زنجبیل است. شربت زنجبیل درمان بسیار خوبی برای کاهش عفونت است. به همین دلیل بسیاری از متخصصین طب سنتی پیشنهاد می دهند تا در شرایط همه گیری ویروس کرونا، مصرف زنجبیل را افزایش داده و با استفاده از این ماده تلاش کنید تا جلوی پخش این ویروس را بگیرید.

 

 

سرخارگل

یکی دیگر از روش های سنتی که به شما کمک می کند تا جلوی بیماری عفونی کرونا را گرفته و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، مصرف سرخارگل است. از مهم ترین ویژگی ها و مزایای مصرف این ماده می توان به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با عفونت ها، کشتن انواع ویروس ها و باکتری ها، درمان آنفولانزا و سرماخوردگی، کاهش التهاب و... اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده مصرف این ماده مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش خطر سرطان، ارتقاء سلامت روان، محافظت از دهان و دندان و... اشاره کرد.

 

 

زوفا

گیاه دیگری که می توانید از آن برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده کنید، زوفا نام دارد. سالیان سال است که از این گیاه در پزشکی سنتی استفاده می شود   . پزشکان سنتی خواص و ویژگی های بسیار زیادی را به عنوان مزایای استفاده از زوفا نام برده اند که از مهم ترین آن ها می توان به درمان گلودرد، سرماخوردگی، خارش، کاهش التهاب دستگاه ادراری، تحریک اشتها، از بین بردن انگل در دستگاه گوارش، افزایش گردش خون، دفاع از بدن در برابر عفونت و... اشاره کرد. به دلیل آن که زوفا می تواند از بدن در برابر انواع بیماری های عفونی محافظت کند، بسیاری از افراد آن را به عنوان یک روش مقابله با ویروس کرونا در نظر می گیرند.

این گیاه در محله های مختلفی رشد می کند و اگر به طور کامل آن را بشناسید می توانید اقدام به چیدن و استفاده آن نمایید. کیش یکی از مناطقی است که این گیاه را به وفور در خود جای داده و این امکان برای شما وجود دارد که با اجاره سوئیت در کیش رنتی جا دسترسی خوبی به این مناطق داشته باشید.

 

 

شربت آب لیمو عسل

متاسفانه با توجه به همه گیری ویروس کرونا، شاهد وضع قوانین مختلفی هستیم که باعث می شود تا افراد نتوانند از شهرهای محل زندگی خود خارج شده و به شهرهای دیگر سفر کنند. با این حال اگر لازم است تا به جزیره کیش سفر کنید، می توانید با انجام پروتکل های بهداشتی و استفاده از روش های طب سنتی مختلف، شانس ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهید. یکی از این روش های سنتی، خوردن مداوم آب لیمو و عسل است. شما می توانید با مصرف مداوم شربت آب لیمو عسل مقاومت بدن خود را در برابر بیماری های عفونی به طرز چشمگیری افزایش داده و خود را در برابر ویروس کرونا ایمن کنید.